"Gudrinieks dambretē 2016" 1.klasēm
Mācību gada sākumā treniņos notika dambretes sacensības, lai noskaidrotu, ko katrs jau saprot no dambretes, vai var jau izdomāt, kā uzvarēt pretinieku. Uz treniņiem Viesturskolā un Pārgaujas sākumskolā biežāk vai retāk nāca 94 pirmklasnieki. Uz sacensībām no katras skolas tika uzaicināti 15 veiksmīgākie spēlētāji. No Valmieras sākumskolas šoreiz neatnāca neviens. Sacensību rezultāti ir jāanalizē, ņemot vērā, ka visi bija stiprinieki; katrs ar atšķirīgu mājās spēlēšanas pieredzi; treniņi ir tikai iesākušies; šajā vecumā ir liela atšķirība - kuras bērna prasmes / spējas attīstās ātrāk un kuras lēnāk. Galvenais, ka bērni ieradās, centās, domāja un socializējās. Sacensībās tika izmantota valsts sacensību datorprogramma ar Šveices sistēmu, un spēlēja 7 kārtas. Par uzvaru 2 punkti, par neizšķirtu 1 punkts. Noskaidrojot vietu sadalījumu, tiem, kuriem ir vienāds punktu skaits, dators saskaita viņu pretinieku iegūtos punktus un augstāku vietu piešķir tam, kuram bijuši stiprāki pretinieki. Norādot rezultātu bērniem, tiesnesis datora doto informāciju izmantoja tikai godalgotajām vietām. Pārējiem, kuriem ir vienādi punkti, tika piešķirta viena kopēja vieta.Rezultāti
Vieta |
Meitenes |
Skola |
Punkti |
1 |
Emīlija Klapare |
VVV |
8 |
2 |
Elza Habeka |
VVV |
7 |
3 |
Marta Vaļģe |
VVV |
6 |
4 |
Elizabete Lintere |
VPS |
6 |
5 |
Rūta Jansone |
VVV |
4 |
|
|
|
|
Vieta |
Zēni |
Skola |
Punkti |
1 |
Marks Miks Miķelsons |
VVV |
12 |
2 |
Raivo Rožlapa |
VVV |
10 |
3 |
Laimiņš Mastiņš |
VVV |
10 |
4 |
Lūkass Jurka |
VVV |
10 |
4 |
Ričards Bundzis |
VVV |
10 |
4 |
Markuss Šteinbergs |
VPS |
10 |
5 |
Rolands Bušs |
VVV |
8 |
6 |
Markuss Strazdiņš-Stradiņš |
VPS |
7 |
6 |
Markus Renārs Strads |
VPS |
7 |
6 |
Viesturs Rudzītis |
VPS |
7 |
7 |
Kaspars Balodis |
VPS |
6 |
7 |
Eduards Edvīns Ieviņš |
VPS |
6 |
8 |
Lauris Ādamsons |
VVV |
5 |
8 |
Rūdolfs Krūze |
VVV |
5 |
8 |
Krišs Adata |
VPS |
5 |
9 |
Roens Elvins Kalniņš |
VVV |
4 |
Foto apskatāms un lejuplādējams: https://failiem.lv/u/aq98e44w       |
|